Adobe Flash

Pracownia

DLA KOGO:

Szkolenia przeznaczone jest dla osób, które chcą zapoznać się z programem multimedialnym Adobe Flash oraz poznać podstawowe techniki tworzenia obrazów statycznych oraz dynamicznych przy wykorzystaniu technologii Flash

Formularz zgłoszeniowy pdf, doc

WYMAGANIA:

Uczestnicy szkolenia powinni posiadać podstawowe umiejętności obsługi komputera

NABYTE UMIEJĘTNOŚCI:

Po zakończonym procesie kształcenia absolwent szkolenia będzie potrafił:

  • tworzyć efektywne i kompaktowe filmy Flasha
  • tworzyć, importować i pracować z grafiką
  • pracować z tekstem używać warstw i klatek
  • używać masek
  • tworzyć i używać symboli, bibliotek i instancji
  • tworzyć animacje poklatkowe
  • tworzyć animacje przejścia ruchu
  • tworzyć animacje przejścia kształtów
  • tworzyć ścieżki animacji tworzyć przyciski nawigacji

PROGRAM SZKOLENIA:

Sposoby i przykłady zastosowań Flasha:

  • tworzenie banerów reklamowych
  • tworzenie serwisów internetowych
  • tworzenie prezentacji multimedialnych

Różnice pomiędzy grafiką bitmapową a wektorową

Interfejs użytkownika:

  • narzędzia
  • warstwy
  • listwy czasowe
  • praca z miarkami i prowadnicami
  • okno właściwości obiektów

Rysowanie: kolor i wypełnienie:

  • tworzenie prostych figur i linii
  • palety kolorystyczne

Transformacje kształtów i wypełnień

Typy i zastosowania selekcji

Praca z wieloma obiektami:

  • grupowanie obiektów
  • zbiorcza zmiana parametrów obiektów

Podstawy animacji:

  • timeline (linia czasowa)
  • tworzenie nowych warstw (ikony)

Własności dokumentu:

  • wzorce wielkości
  • tempo animacji

Animacja pojęcie klatki:

  • klatki puste
  • dodawanie klatek kluczowych
  • kasowanie, kopiowanie i odwracanie klatek
  • selekcja wielu klatek

Testowanie filmu

Animacja poklatkowa

Animacja kształtu

Animowanie gradientu

Tworzenie i edycja symboli:

  • edycja instancji symboli
  • zarządzanie biblioteką, foldery
  • duplikowanie symboli
  • kopiowanie elementów biblioteki pomiędzy plikami

Animacja ruchu

Warstwy prowadzące:

  • tworzenie ścieżek
  • przypisywanie obiektu do ścieżki
  • synchronizacja obiektów z kierunkiem ścieżki

Efekty linii czasu

Maskowanie:

  • tworzenie masek
  • animowanie maski

Praca z tekstem

  • typy tekstu: static, dynamic, input
  • praca z paragrafem
  • formatowanie obiektów tekstowych
  • dołączanie czcionek do pliku

Bitmapy:

  • import plików i sekwencji
  • własności bitmapy, publikowanie
  • import plików z kanałem Ralpha
  • wypełnianie kształtów bitmapą
  • trasowanie bitmapy

Tworzenie interaktywnych przycisków – interakcja:

  • stany przycisku
  • niewidoczne przyciski

Movie clips:

  • linia czasowa wewnątrz Movie Clip
  • synchronizacja linii czasowej symbolu z linią czasową sceny
  • instancje Movie Clipu

Publikacja i eksport Filmu

 

Czas trwania:

– szkolenia – 30 godz./5 dni

– kursu – do uzgodnienia

Najbliższe terminy:

24.07-28.07

01.08-08.08

Cena:

szkolenia920 zł

– kursu – do uzgodnienia

Do pobrania: program szkolenia, harmonogram, cennik

Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r.

Fundacja jest instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi pod numerem 2.10/00169/2005.

Posiada Akredytację Łódzkiego Kuratora Oświaty w zakresie prowadzonych szkoleń oraz certyfikat ISO 9001:2009 w zakresie usług edukacyjnych.