Cele szkolenia:
zwiększenie skuteczności autoprezentacji, poznanie efektywnych zasad komunikacji, zapoznanie z technikami zarządzania sekretariatem, zdobycie wiedzy w zakresie zarządzania, administracji i psychologii biznesu.
Zakres tematyczny szkolenia:
- zadania, zakres obowiązków, wymagania wobec sekretarki,
- tworzenie dokumentów, obieg i zarządzanie dokumentami,
- kontakty interpersonalne, współpraca z przełożonym,
- obsługa klienta, komunikacja z klientem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- zarządzanie stresem i asertywność,
- rodzaje umów, przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna,
- aktywne poszukiwanie pracy, adaptacja zawodowa,
- etykieta w biurze, zasady savoir-vivre w biznesie, wizaż.
Fundacja jest instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi pod numerem 2.10/0016/2005.
Posiadamy Akredytację Łódzkiego Kuratora Oświaty w zakresie prowadzonych szkoleń.
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r.